Turismul românesc a rămas cu WC-ul în curte în online

Într-o piață de turism online dominată de câteva agenții care combină offline-ul cu online-ul, agențiile mici și medii de turism nu vor să iasă în online, cu toate că în acest moment, cel puțin 30% din rezervări se fac online și clienții își culeg informațiile despre viitorul loc de vacanță majoritar din mediul online.

Suntem obosiți psihic de tot felul de reclame la jocuri, pariuri şi știri, care te atacă la fiecare clik, pe fiecare pagină din mediul ONLINE. De ce nu ne atacă imagini frumoase din Bucovina? Imagini cu Transfăgărășanul? Imagini din Centrul Vechi, din orice Centru Vechi? 

Pentru că sunt puține agenții de turism care se promovează în online. Promovarea în online, pe paginile de socializare, ne-ar aduce beneficii uriașe atât în exterior din punct de vedere al marketing-ului cât și pentru creșterea ponderii turiștilor români care aleg România pentru concediu. 

Vom reveni cu exemple clare într-un articol viitor. 

Sursa foto: https://www.uniqueinternationaltrips.com

08-2019
0 comentarii

0 comentarii