Steaua vs. Dinamo, eternul derby sau rivalitatea egal marketing

În ultima sută de ani, am văzut cum foarte multe marci, au devenit celebre în urma declanșării unor "războaie" mediatice cu concurenții lor. Când publicul a fost atras într-un vârtej de informații, constând în clipuri, bancuri, articole, informații false, poze și alte instrumente media, fără să realizeze, au devenit fani, care au transmis mai departe informațiile și au creat cel mai important lucru în marketing, notorietatea.

Am fost fani Steaua sau Dinamo de când ne-am născut, fără să știm de ce sau am devenit, pentru ca ne-am născut într-un anumit cartier, oraș sau stradă? Rezultatele sau rivalitatea ne-au determinat să devenim fani ai echipelor noastre favorite? Dacă nu era această rivalitate, oare mai atrăgeau fani într-un număr așa de mare? Noi credem că nu. Acesta rivalitate a fost indusă, întreținută sau pur și simplu ea a crescut în timp, devenind principalul instrument de mediatizare și de marketing. Țin minte din scoala generala, unde cei mai mulți colegi nici nu cunoșteau echipele sau istoria echipelor, dar le plăceau apartenența la grup, scandările sau atmosfera.

Rivalitatea dintre cele două a început încă de la înființarea lor, după al doilea război mondial. Echipele au evoluat direct în primul eșalon și s-au luptat pentru trofee încă din anii 1950

03-2019
0 comentarii

0 comentarii