Steaua vs. Dinamo, eternul derby sau rivalitatea egal marketing
În ultima sută de ani, am văzut cum foarte multe marci, au devenit celebre în urma declanșării unor "războaie" mediatice cu concurenții lor. Când publicul a fost atras într-un vârtej de informații, constând în clipuri, bancuri, articole, informații false, poze și alte instrumente media, fără să realizeze, au devenit fani, care au transmis mai departe informațiile și au creat cel mai important lucru în marketing, notorietatea.
Am fost fani Steaua sau Dinamo de când ne-am născut, fără să știm de ce sau am devenit, pentru ca ne-am născut într-un anumit cartier, oraș sau stradă? Rezultatele sau rivalitatea ne-au determinat să devenim fani ai echipelor noastre favorite? Dacă nu era această rivalitate, oare mai atrăgeau fani într-un număr așa de mare? Noi credem că nu. Acesta rivalitate a fost indusă, întreținută sau pur și simplu ea a crescut în timp, devenind principalul instrument de mediatizare și de marketing. Țin minte din scoala generala, unde cei mai mulți colegi nici nu cunoșteau echipele sau istoria echipelor, dar le plăceau apartenența la grup, scandările sau atmosfera.
Rivalitatea dintre cele două a început încă de la înființarea lor, după al doilea război mondial. Echipele au evoluat direct în primul eșalon și s-au luptat pentru trofee încă din anii 1950

- World
- O zi din viața de agent imobiliar în #București
- Reclama este sufletul comerțului
- Conexiuni Urbane HOHOHO!
- Cum să îți transformi afacerea într-un brand
- Vu's Rooftop - cină la ÎNĂLȚIME
- Când vizionarii văd business-ul chiar și în RUINE
- Când investitorii pun umărul la reconstrucție
- SUTE de MII de FIRME mici au nevoie de ajutor!
- Centrul Vechi, sufletul Bucureștiului?
- Când investițiile sprijină renașterea Bucureștiului
- Ședințele în aer liber și performanța
- Tinerii să învețe să își conducă propria persoană, înainte să își dorească să conducă afaceri sau echipe!
- Cum să îți credibilizezi afacerea?
- Provocările creșterii unei afaceri și cum să te reinventezi de fiecare dată
- Liderii de mâine
- Lecție de ANTREPRENORIAT
- Am ceea ce trebuie ca să devin antreprenor?
- Care este ingredientul unei afaceri de succes?
- Cum începem o afacere?
- Politica și afacerile ...
- Nu există FEEDBACK pozitiv sau negativ
- Așteaptă 1000 la ușă să îți ia locul
- Soluția pe timp de criză pentru cei din marketing online, marketingul afiliat
- Consultanța financiar-bancară la un al nivel
- Revoluționarea pieței imobiliare din România. Se lansează aplicația Zoomo
- Ce faci când vrei să vinzi o casă în București? îl contactezi pe Marion Stanca
- Creditarea în 2021
- Atingerea obiectivelor cu tehnica unui copil de 3 ani
0 comentarii