“Omida face toată treaba, dar fluturele primește toată publicitatea.”
“Omida face toată treaba, dar fluturele primește toată publicitatea.” – George Carlin
De ce publicitatea este cea care dă tonul unei afaceri?
Ți-ai dat seama că mediul online a căpătat cea mai mare importanță pentru advertising?
Poate ai încercat déjà reclame pe rețelele social media, dar nu ai avut rezultatele scontate, nu ți-a atras clienți și ai rămas dezamăgit și consideri că nu funcționează. Te-ai săturat să pierzi bani în reclame care ți se blochează, care nu fac decât să îți mănânce timpul și nervii? Nici firma ta, nici clienții și nici potențialii clienți nu vor câștiga nimic din asta.
Cu toate acestea reclamele pe rețelele social media îți pot îmbogăți considerabil portofoliul de clienți, chiar dacă tu încă nu ești convins de asta.
De ce să faci promovare pe facebook și instagram?
Poți alege audiența pentru campanie în funcție de date demografice, de gen masculin/feminin, te ajută să targetezi campania să ajungă exact la acele categorii de persoane pentru care sunt destinate produsele tale.
Captează atenția și implicit firma devine cunoscută. Reclamele includ și elemente de grafică, flexibile, colorate care rămân în subconștientul celor care le văd, iar următoarea dată când aud numele tău imediat le va veni în minte și acea imagine și viceversa (vor vedea imaginea și o vor asocia cu numele), și bineînțeles că facem referire în primul rând la logo. Logo-ul este primul element de recunoaștere vizuală a firmei.
Și poate cel mai important, vezi rezultate. Știi la finalul campaniei că mesajul tău a fost vizionat de x persoane, potențiali clienți. Și dacă (în cel mai negativ scenariu) se întâmplă ca după prima reclamă să nu vină niciun client? Afacerea tot a câștigat. Și-a crescut nota de vizibilitate. De acum oamenii știu că exiști și că reprezinți o opțiune pentru consumul lor.
Conexiuni Urbane vine în sprijinul celor care își doresc să reușească să aibă reclame cu impact real în mediul online.

- World
- O zi din viața de agent imobiliar în #București
- Reclama este sufletul comerțului
- Conexiuni Urbane HOHOHO!
- Cum să îți transformi afacerea într-un brand
- Vu's Rooftop - cină la ÎNĂLȚIME
- Când vizionarii văd business-ul chiar și în RUINE
- Când investitorii pun umărul la reconstrucție
- SUTE de MII de FIRME mici au nevoie de ajutor!
- Centrul Vechi, sufletul Bucureștiului?
- Când investițiile sprijină renașterea Bucureștiului
- Ședințele în aer liber și performanța
- Tinerii să învețe să își conducă propria persoană, înainte să își dorească să conducă afaceri sau echipe!
- Cum să îți credibilizezi afacerea?
- Provocările creșterii unei afaceri și cum să te reinventezi de fiecare dată
- Liderii de mâine
- Lecție de ANTREPRENORIAT
- Am ceea ce trebuie ca să devin antreprenor?
- Care este ingredientul unei afaceri de succes?
- Cum începem o afacere?
- Politica și afacerile ...
- Nu există FEEDBACK pozitiv sau negativ
- Așteaptă 1000 la ușă să îți ia locul
- Soluția pe timp de criză pentru cei din marketing online, marketingul afiliat
- Consultanța financiar-bancară la un al nivel
- Revoluționarea pieței imobiliare din România. Se lansează aplicația Zoomo
- Ce faci când vrei să vinzi o casă în București? îl contactezi pe Marion Stanca
- Creditarea în 2021
- Atingerea obiectivelor cu tehnica unui copil de 3 ani
0 comentarii