“Omida face toată treaba, dar fluturele primește toată publicitatea.”

“Omida face toată treaba, dar fluturele primește toată publicitatea.” – George Carlin

De ce publicitatea este cea care dă tonul unei afaceri?

Ți-ai dat seama că mediul online a căpătat cea mai mare importanță pentru advertising?

Poate ai încercat déjà reclame pe rețelele social media, dar nu ai avut rezultatele scontate, nu ți-a atras clienți și ai rămas dezamăgit și consideri că nu funcționează. Te-ai săturat să pierzi bani în reclame care ți se blochează, care nu fac decât să îți mănânce timpul și nervii? Nici firma ta, nici clienții și nici potențialii clienți nu vor câștiga nimic din asta.

Cu toate acestea reclamele pe rețelele social media îți pot îmbogăți considerabil portofoliul de clienți, chiar dacă tu încă nu ești convins de asta.

De ce să faci promovare pe facebook și instagram?

Poți alege audiența pentru campanie în funcție de date demografice, de gen masculin/feminin, te ajută să targetezi campania să ajungă exact la acele categorii de persoane pentru care sunt destinate produsele tale.

Captează atenția și implicit firma devine cunoscută. Reclamele includ și elemente de grafică, flexibile, colorate care rămân în subconștientul celor care le văd, iar următoarea dată când aud numele tău imediat le va veni în minte și acea imagine și viceversa (vor vedea imaginea și o vor asocia cu numele), și bineînțeles că facem referire în primul rând la logo. Logo-ul este primul element de recunoaștere vizuală a firmei.

Și poate cel mai important, vezi rezultate. Știi la finalul campaniei că mesajul tău a fost vizionat de x persoane, potențiali clienți. Și dacă (în cel mai negativ scenariu) se întâmplă ca după prima reclamă să nu vină niciun client? Afacerea tot a câștigat. Și-a crescut nota de vizibilitate. De acum oamenii știu că exiști și că reprezinți o opțiune pentru consumul lor.

Conexiuni Urbane vine în sprijinul celor care își doresc să reușească să aibă reclame cu impact real în mediul online. 

03-2019
0 comentarii

0 comentarii