Nu există FEEDBACK pozitiv sau negativ

Auzim atât de des despre feedback pozitiv sau negativ încât am ajuns să nu mai știm ce este feedback-ul și care este motivul pentru care îl solicităm sau ni se oferă. 

Feedback-ul se acceptă, nu se comentează și se însușeste! Cel mai bun sfat pe care ni-l poate da cineva, se numeste FEEDBACK. Este raspunsul la o acțiune pe care o desfășori sau la produse/servicii pe care le oferi. FEEDBACK-UL reprezintă oportunitatea de a îmbunătăți ceea ce oferi și sfaturile vin de la un potențial client sau partener, care își folosește timpul prețios pentru a te sprijini. Nu are cum să fie pozitiv sau negativ atâta timp cât rezultatul este o analiză (un sondaj), gratuită pe care o poți utiliza la îmbunătățire și rezultatul final este unul pozitiv. O regulă nescrisă (dar de bun simț 😊), a feedback-ului este că el să vină cu mai multe aprecieri pozitive decât cele negative, pentru a nu reprezenta un factor demotivant. Ba chiar să te motiveze să continui și să îți dea speranța la un rezultat mult mai bun. Să folosim un exemplu: "aveți un site cu multe informatii, dinamic, ușor de utilizat dar foarte greu de găsit în motoarele de căutare și cu serviciile prezentate mult prea succint". Îmi oferă o analiză rece dar reală a produsului meu, îmi dă încredere că am un produs OK, care are potențial și îmi dă sfaturi foarte bune pentru îmbunătățirea lui. Primesc și un hint foarte bun pentru a mă ajută să cresc vizibilitatea prin SEO și implicit vânzările. M-am supărat? NU! Dacă îmi prezenta doar lucrurile pozitive, nu aveam șansa de a îmbunătăți, lăsându-mă în BULĂ și dacă îmi prezenta doar lucrurile negative, eram mult mai aproape de a renunța. 

Cereți FEEDBACK! Rezultatul nu poate fi negativ! 

12-2019
0 comentarii

0 comentarii