Ne-a sunat Banca Transilvania
Banca Transilvania ne-a sunat! Fiind manager în două dintre cele mai mari banci din România, am lucrat în ultimii 10 ani doar cu cele două bănci. "Suferind" de o "boală" rară, numită în limbaj arhaic LOIALITATE, nu am întors capul după altă bancă indiferent de ofertă.
Dar pentru că am lucrat în domeniu, am făcut ceea ce trebuie să facă orice profesionist într-o piață concurențială acerbă, am studiat foarte bine concurența. Acum 4-5 ani am reușit să o studiez din interior, când am devenit parteneri cu Banca Transilvania. Parteneri am devenit după o discuție fabuloasă la Cluj, cu Omer Tetik, probabil cel mai bun CEO din domeniul bancar. În acea discuție de 2 ore, am tras următoarea concluzie ( cu martori, ca să nu ne dăm "Nostradamus" 😋), că Banca Transilvania, cu acest model de business, o să ajungă în câțiva ani numărul 1 din punct de vedere al activelor și al cotei de piață. Omer Tetik ne-a vorbit cu drag de micii întreprinzători, de cum dorește să crească împreună cu business-ul lor. Atunci mi-am dat seama că este cea mai bună idee. Este un potențial imens deoarece este o piață pe care nu o bagă nimeni în seamă. Sute de mii de oameni care au în spate familiile, prietenii, clientii, angajații furnizorii. Dacă îi ajuți să crească atunci când au nevoie, împreună cu ei cresc toți cei conectați la afacerea lor, cresc încasările, creste rulajul, creste nevoie de finanțare, crește numarul de persoane implicate ( clienți, furnizori, angajați), toți având aceasta CONEXIUNE, Banca Transilvania.
Pe lângă această rețea de networking, mi-a venit în cap potențialul de cross-sell. Sute de mii de firme cu sute de mii de angajați cu sute de mii sau chiar milioane de produse anexate. Cardul de salariu, apoi descoperit de cont, card de cumpărături, credit de nevoi personale, credit ipotecar când își întemeiază o familie și cont de firmă și finanțare când ajungem la vârsta la care vrem să încercăm ceva și pe cont propriu.
Un model de business frumos, în care creșterea este naturală și fără agresivitate.
Acesta este motivul pentru care atunci când ne-au sunat, am acceptat cu plăcere o întâlnire de business cu ei. Plus că ne-a plăcut modul de abordare 😋
Foto: smark.ro

- World
- O zi din viața de agent imobiliar în #București
- Reclama este sufletul comerțului
- Conexiuni Urbane HOHOHO!
- Cum să îți transformi afacerea într-un brand
- Vu's Rooftop - cină la ÎNĂLȚIME
- Când vizionarii văd business-ul chiar și în RUINE
- Când investitorii pun umărul la reconstrucție
- SUTE de MII de FIRME mici au nevoie de ajutor!
- Centrul Vechi, sufletul Bucureștiului?
- Când investițiile sprijină renașterea Bucureștiului
- Ședințele în aer liber și performanța
- Tinerii să învețe să își conducă propria persoană, înainte să își dorească să conducă afaceri sau echipe!
- Cum să îți credibilizezi afacerea?
- Provocările creșterii unei afaceri și cum să te reinventezi de fiecare dată
- Liderii de mâine
- Lecție de ANTREPRENORIAT
- Am ceea ce trebuie ca să devin antreprenor?
- Care este ingredientul unei afaceri de succes?
- Cum începem o afacere?
- Politica și afacerile ...
- Nu există FEEDBACK pozitiv sau negativ
- Așteaptă 1000 la ușă să îți ia locul
- Soluția pe timp de criză pentru cei din marketing online, marketingul afiliat
- Consultanța financiar-bancară la un al nivel
- Revoluționarea pieței imobiliare din România. Se lansează aplicația Zoomo
- Ce faci când vrei să vinzi o casă în București? îl contactezi pe Marion Stanca
- Creditarea în 2021
- Atingerea obiectivelor cu tehnica unui copil de 3 ani
0 comentarii