De vorbă cu un brand, Digital Manifest!

De vorbă cu un brand, Digital Manifest!

Succesul unei afaceri poate fi atribuit multor lucruri, însă modul în care compania își creează numele (brand-ul) înseamnă totul. Da, vorbim despre crearea brand-ului! Un aspect important atunci când pornești să construiești un brand este marketing-ul și binînțeles cum poți să te promovezi cel mai bine dacă nu prin a-ți face clienții mulțumiți. Acest lucru îți aduce și alți clienți. Dar până ajungi la un portofoliu de clienți care te pot recomanda mai târziu, contează să ajungi să fii vizibil în rândul a cât mai mulți potențiali clienți, să ai o imagine cu care să poți fi asociat pentru a ieși din mulțime.

Tinerii de la Digital Manifest ne-au spus ”Țintește spre lună! Chiar dacă nu reușești, vei fi printre stele!”, noi, tinerii de la Conexiuni Urbane adăugăm  ”Rămâi fidel valorilor tale. Acesta este motivul pentru care tu ești un success și modul în care faci ca lucrurile incredibile să devină realitate!”.

Cum creezi un brand? Cum faci ca afacerea ta să fie una de success? Cum atragi mai mulți clienți? Sunt întrebări la care cu toții ne gândim atunci când pornim o afacere. Astăzi, ați tras un lot câștigător, Conexiuni Urbane și Digital Manifest vin în sprijinul vostru pentru ca afacerea dumneavoastră să fie de succes! V-ați gândit cum ar fi ca afacerea dumneavoastră să se remarce prin imagine, content de calitate și strategii de comunicare social-media adaptate realității și clienții să vină ca ”muștele la miere” … Da! Conexiuni Urbane și Digital Manifest sunt soluția! 

Conexiuni Urbane s-a născut din dorința creării unei comunități în care oamenii care au pornit un business să găsească oportunitatea de a crește rezonanța, credibilitatea, imaginea și portofoliul de clienți ale afacerii, dar și un spațiu în care să stabilească parteneriate. Astfel  platforma noastră www.conexiuniurbane încurajează companiile aflate în plină ascensiune, dar și cele aflate în primele luni de viață sau în perioada de diversificare.

Astăzi vă prezentăm o companie așa cum propria echipă o descrie, un brand aflat în primele 6 luni de viață, care începe perioada de diversificare. Cine este Digital Manifest și ce poată să-ți ofere aflați chiar de ei în rândurile de mai jos.

Hello People ( aș putea să spun și: “Bună ziua, tuturor cititorilor noștri și potențialilor clienți!”, dar aleg să fiu un brand autentic și natural, așa cum am fost gândit, încă de la început). Da, am spus brand. Pentru că acum și aici, vă vorbește un brand. Să vă povestesc despre mine: Am 6 luni de viață, practic am început diversificarea (aceia dintre voi care au copii, vor înțelege). Mă numesc Digital Manifest și sunt agenție de marketing online. Nu pot să spun că m-am născut chiar din dragoste, dar m-am născut din pasiunea pentru lumea online-ului și experiența în domeniu, emanate de câțiva oameni, care au format o echipă. Poate îl veți numi exces de zel, dar eu m-am născut învățat. Am știut de la bun început să realizez website-uri de prezentare și magazine online, să fac content writing și copywriting, să pun la punct și să implementez strategii de comunicare în social media, să îmi aduc clienții în primele pagini.

În momentul de față sunt un brand în ascensiune, o agenție de marketing digital, care se ocupă de prezența clienților, în online, de la A la Z.

Eu am apărut subit, deci nu am amintiri din copilărie, dar pentru că nici acum nu sunt foarte mare, pot să afirm că vreau să cresc și în timp ce cresc eu, să crească și brand-urile pentru care lucrez. Cum v-am spus mai sus, eu țin mult la echipa care a contribuit la lansarea și dezvoltarea mea, pentru că și ei țin la mine. În consecință, m-am hotărât să vă spun care au fost primii lor pași în carieră: Andrei spune că s-a gândit mereu la antreprenoriat și a reușit, încă de la început, să își pună ideile în aplicare, în lumea business-ului, la fel ca și Sebi care a dorit să aiba un business al lui, de când își amintește. Cosmin s-a lovit prima dată de web development la 15-16 ani. A făcut research, a primit sfaturi și ajutor de la un prieten mai experimentat și a evoluat în aceast domeniu, trecând astfel prin tot felul de proiecte – de la pagini de web simple, până la magazine online cu funcții complexe. Florentina e pasionată de cifre, ordine și disciplină și deși , atunci când era mică visa să ajungă medic, a urmat alt drum și acum reușește să ne facă tuturor ordine în gânduri. Anca scria poezii când era mica, deci era cumva de așteptat că se va orienta către industria creativă. Florin a înțeles la 14 ani că desenul va reprezenta o parte importantă din viața lui și deși aici, nu lucrează cu creionul pe hârtie ci din fața unui computer, mie îmi e clar că și-a ales bine vocația. Andreea nu s-a gândit foarte mult ce vrea să se facă, pentru că primul job a pus-o bine fix în lumea aceasta, a online-ului.

Sigur, poți să apelezi la noi pentru orice, pe partea de marketing online. O să fiu scurt și la obiect. Putem colabora dacă ai nevoie de: website, magazin online,  strategii și campanii integrate, social media management, contentwriting, copywriting, SEO, promovare pe rețelele de socializare, influencer marketing.

Așa cum am menționat puțin mai devreme, eu, Digital Manifest, am fost lansat la începutul anului 2019. Știu că v-ați aștepta să spun că începutul a fost greu, ca orice început, dar aș minți. Nu a fost greu. Nu știu dacă s-a datorat efortului făcut de echipa, gramului de noroc despre care se spune că uneori e bine să-l ai sau altor factori externi, dar clienții contractați exact la început, m-au făcut să capăt încredere că voi ajunge atât de mare pe cât îmi doresc.

Suntem toți oameni (sau branduri, în cazul meu) și toți greșim. Dar brandul din greșeli învață, mai ales când e încă în fașă. Cât despre realizări...am crescut ca Făt Frumos. Știi cum se zice, nu? Într-un an, câți alții în 10.

Piața este extrasaturată de agenții de marketing online. Trebuie să ies din mulțime! Cum fac acest lucru? Tocmai aici e provocarea.

În primul rând mă străduiesc să am clienți mulțumiți. Un client mulțumit îmi poate aduce un altul și tot așa....Apoi: ofertez, ofertez și iar ofertez – de aici obțin o rată de conversie ridicată. Nici upselling-ul nu îl ignor.

Echipa mea mă ține la curent cu tendințele și ei zic așa:

Florin: Trebuie sa cauti informatia din domeniul tau de activitate cat mai des, indiferent ca vorbim despre articole noi sau chiar update-uri noi de soft.

Cosmin: Discutând cu persoane care activează în domeniu, participând la diverse evenimente și conferințe și evident, căutând pe internet.

Andreea: Pasionat să fii că resursele de informare sunt nelimitate.

E un lucru care îți poate aduce multe satisfacții, atunci când este făcut cum trebuie. Celor care vor să își deschidă un business, le-aș transmite să nu facă lucrurile ca la carte. Nu, nu am greșit când am scris. Chiar îi sfătuiesc să nu le facă așa. Există mari șanse ca în cazul în care rup câteva file și adaugă unele proprii, succesul să fie mai răsunător.

Sunt câteva, dar eu nu îmi las echipa să își consume toată energia cu ele: lipsa unei transparențe între competitori, dificultatea de a găsi oamenii potriviți, concurența neloială. Mă opresc aici, pentru că sunt un brand optimist.

La noi aici, toate-s bune și frumoase. Cred că acest aspectul privind împărțirea între profesional și personal ține de fiecare membru al echipei mele, dar m-am asigurat că mediul construit în jurul meu este unul care nu împiedică dezvoltarea vieții personale.

Sloganul sub care activez eu, brandul Digital Manifest este

”Do you speak #online? We do!”

Dar am fost curios să îi întreb și pe ai mei, iar ei au răspuns așa:

Andrei: Visează! Dar nu uita că fără dorință, muncă și perseverență nu există reușită!

Andreea:  Dacă nu vine muntele la Mohamed, se duce Mohamed la munte!

Florentina: Trăiește! Zambește! Iubește!

Cosmin: Țintește spre lună! Chiar dacă nu reușești, vei fi printre stele!

Florin: Trăiește acum!

Anca: Trăiește-ți visul dacă nu vrei să ți-l trăiască altcineva!

Sebi: Concentrează-te spre a fi productiv, nu ocupat!

 

În încheiere, Conexiuni Urbane vă spune:

“Toți oamenii sunt antreprenori nu pentru că ar trebui să înceapă companii, ci pentru că au în ADN-ul lor dorința de a crea”.