Cum alegem ceea ce consumăm?

O vorbă din popor spune că suntem ceea ce mâncâm! Pe orice palier am merge, de la ceea ce mâncăm, până la cum ne îmbrăcăm sau unde mergem pentru a face puțină mișcare sau în vacanță, totul se reduce la o alegere a noastră. Dar când piața oferă atât de multe posibilităm, cum alegem? De multe ori, căutăm pe internet/forum-uri opinii ale persoanelor care au utilizat serviciile oferite într-un loc anume, căutăm informații, fotografii, orice credem de cuviință pentru a filtra dacă se încadrează în exigențele noastre sau nu.

Cum reușesc managerii să țină pasul cu exigențele noastre, ale consumatorilor? Gusturile nu se discută, așa că managerii și administratorii au o muncă foarte grea în a reuși să ne satisfacă cerințele în cel mai bun posibil mod pentru fiecare în parte.

Cât ne atrage o reclamă să pășim spre acele servicii? De multe ori (să nu zicem că mereu) modul în care sunt prezentate serviciile reprezintă ultimul punct care determină sau nu consumul.

Dacă trebuie să mergeți la un eveniment și aveți nevoie de o ținută vestimentară aparte și care să stea ”ca turnată”, decidem să apelăm la un atelier de croitorie, dar la care? Să zicem că nu avem nicio cunoștință care ar putea să ne recomande pe cineva, așa că deschidem laptopul și căutăm în cartea sfântă ”google” ce ateliere de croitorie sunt în apropierea noastră și cercetăm. Dacă alegem varianta de căutare online, în primul rând acel atelier trebuie să fie prezent în online și apoi trebuie să aibă prezentări ”strong” care să ne atragă și să ne ofere percepția unor servicii profesioniste și de calitate.

Prima lecție ce trebuie să devină un automatism pentru toți antreprenorii este că trebuie să aibă o ofertă care să satisfacă nevoile clienților!

Cum alegeți atelierul de croitorie în care să fie lucrată ținuta vestimentară ideală pentru un eveniment unic din viața voastră?

03-2019
0 comentarii

0 comentarii